domingo, 16 de marzo de 2014

Ell i ella

Quan saps que només es preocupa per tu, i pensa sempre en el millor que et convé, creus que t'estima. 
Si tu tan sols la vols complaure, i quan el seu plaer és el teu goig, creus que l'estimes. 
Ella passió, jo reflexió. Idees, materialització. El sol, les seves ombres. Imatge, reflex. No hi ha llum si no hi ha foscor. I la foscor desapareix sense la llum.
Ella creia que l'amor era entrega, jo recepció. Ella la meva musa, la meva direcció. Jo el seu pou d'esperances. 
No he sabut dir-li "no" quan calia. Ella ha desaparescut en la meva creació.
Jo m'anul·lo perquè només penso en ella. Ella es fon perquè només pensa en mi.
Jo sóc molt d'ella. Ella de mi. 
Sí que som més grans gràcies a l'altre però, potser, cal prendre diferents camins.
Així jo sé que, quan estarem estirats en el llit, just abans de tancar els ulls la darrera nit, pensarem en nosaltres.

No hay comentarios: