domingo, 7 de mayo de 2017

A prop dels Jardinets

Quan la meva ànima està vulnerable, Love of Lesbian l'esquinça i la deixa esparracada. He dormit poc i el meu cos necessita descansar. La camisa encara fa la seva olor, i em transporta als records d'aquelles abraçades i carícies que han estat dibuixant sobre la seva pell. Se'm claven uns ulls nets i clars, honestos i reflexius, tot perfilant un somriure que em fa sentir benestar. A vegades penso que no tinc temps per anar més enllà. D'aquestes nits perfumades de Roger Gallet. Entortolligats entre llençols  blancs sobre un llit de caoba. Sense necessitat de reciprocitat, em resulta agradable pensar que encara sóc capaç de notar com batega el meu cor per una dona, lluny del sentiment de frustració quan l'intercanvi només és carnal.     

No hay comentarios: