viernes, 31 de diciembre de 2021

Jo


Si deseas gobernar el Estado, pacifica primero a tu familia. Si quieres pacificar a tu familia, primero disciplínate. Si quieres disciplinarte, primero endereza tu corazón.

El Libro del Gran Saber, Zengzi (505-435 a.c.)

A vegades tinc la temptació de seguir un ordre en els meus pensaments, en la meva manera de fer, però sóc incapaç. Encara tinc moments d'explosió irracional, sense saber les raons. Puc estar escoltant Moon, de Kid Francescoli en espiral, i sentir-me l'home amb més power a punt d'acabar un any que no vull oblidar. No vull caure en la temptació de pensar que els anys de pandèmia han estat, seran uns anys perduts. Em sento més fort quan veig la debilitat de la gent, la por, la temença. Em provoca ganes de ser més fort, de fer arribar alegria on sembla que només hi ha pena i tristor. M'enutjarà que la gent es tanqui, que s'allunyi de les abraçades... i vindré amb un martell de foc que esmicolarà aquests murs de formigó.


 
 

No hay comentarios: