Finestres obertes de bat a bat i Hebe ha tornat a passar de llarg aquesta nit. Entre la son i la vigília. Cascades de llums i colors. Converses acalorades. Música. Corredisses. Trons. Rialles. Crits. Explosions d'alegria. A la llum de l'alba, les fades i els follets que l'acompanyaven, han marxat a descansar a l'ombra de Zeus i Hera, qui tindran cura de les seves ferides. L'estiu serà llarg i exigent, fins i tot per a ells. Que no falti ni el nèctar ni l'ambrosia. Gaudiu-ne!
No hay comentarios:
Publicar un comentario